Monday 4 June 2012

Assalammualaikum . . :)

in the name of Allah The Most Gracious and The Most Merciful ::

hey  , hai  , hoi oohhhooiiihhoii ! huh !*tetibe jek

haha well yang kat atas tu pembuka bicara . so skarang boleh lah aku berkata-kata (Y)

krekk krekk krekk . .  masa berjalan dengan terlampau lampau cepat dan lincah nye dye kann ? pejam celik pejan kenyet dah pon hari selase and cuti - cuti malaysia kite pon hampir sampai ke penghujung rancangan .:( act aku tak siap lagi keje- keje yang patut dilangsaikan . . what should i do ? omy ! aku memang selalu macam gitu.. last minute baru terkial - kial nak siap kan . so tarik nafas dalam - dalam .. lek lu kann ? bhahahaha.. :)



ngeee~~



*okeh mama aku cakap kaki aku nie tak reti diam ~! berjalan aje kerje nye .. 




haha ! nie p daki gunong yang berdaki tu ! walawehh penah der !

* pakcik aku nie memang tak reti nak tengok camre ! abaikan dey .. haha



*lastly aku rindu kat dye nie ! rindu kau yang dulu ! 

till then kbai ! :)

No comments:

Post a Comment

comment siket lah budak comel !