Tuesday 22 November 2011

i'm new here

Assalammualaikum...:)


saye budak baru belajar..kalau salah tolong tunjukkan..untuk makluman neyh bukan first time aku buat binatang neyh..dulu dah pena buat dah..tapi malas nak update then stop cam gitu je..lupe pulak tu name nye ape..lantak kau lah..malas dah nak carik..haha..sebeno nye saje je nk buat lagi..boring dudok dekat rumah neyh..kalau tak dah jalan-jalan dah merayap sane sini naik moto...moto pulak hilang..kesian kan mak aku..dah kene beli moto baru..never mind lah..so aku try buat bende neyh like hobi aku yang baru..kadang-kadang jelez gak tengok orang ade blog..haha aku pon nak luahkan hati jugak..so aku rase this is the best way lah..ok aku pon tak biase nak taip panjang berjele macam gini...taip pon terkedek-kedek macam si turtle..haha..ok ..thats all..

No comments:

Post a Comment

comment siket lah budak comel !