Tuesday 22 November 2011

much love

Assalammualaikum...


hello..we meet again..haha..biase lah kan .aku update time-time aku boring atau pon ade cer..tibe-tibe aku teringat kan oztel yang agak lame dah aku tinggalkan..tapi tak lah lame sangat..boleh tahan lah lamenye..owh..miss KENANGE..lagi-lagi kawan-kawan sepermainan aku..haha..rasenyer dorm tu x meriah tanpe korang..best nyer mase jamuan dorm tu kan...haha omg aku rase cam nak nanges pulak dah..btw..aku nak kenal kan si penghuni dorm tu..AZUE..haha memang kau lah orang yang aku paling rindu rasenye..haha aku rindu ketawe kau yang like shaker tu..suare nyempreng..haha muke kau yang selalu buat aku ketawe gila vavi..macam nak mati..emo kau time aku nak kejot kau bangon..huh..sumpah aku rindu semue tu...then..AZIEMA..haha..teringat lagi time kite wish bfday kau..pastu kene marah pulak..kalau boleh nak ulang balek je mase tu...pasal kau..banyak sebeno nye yang aku nak cakap dekat sini..tapi..cer tu x boleh nk di cer kan,..itu rahsie kite..haha..then.. ATIEN....naseb baek dah cukop 8 kali..law tak tak tau lah rindu aku dekat kau macam mane pulak kan,,haha susah sangat nak buad taw..aku je yang dapat kan?? haha never mind lah..hm...sape lagi nak jadi radio bergerak aku.. nak dengar suare kau yang ala-ala ning baizura tu..heee...tak boleh nak dinafikan suare kau menang sedap..aku lah peminat setia kau taw..nanti dah besau kalau kau jadi artis jangan lupe aku pulak..bawak aku naik atas stage tu sekali..maklomlah aku pon nak masok tv jugak..hehe..about AIEN..hah..neyh lagi sorang..aku rindu jelingan manje kau tu..mate kau macam amoy je kan..lagi satu..bantal kau yang love tu..dah lunyai belom..hehe..kalau belom meh aku lunyai kan..next is ILA..haha si ustazah kite neyh..rindu rindu rindu...slalu buad aku happy..tak taw dah nk cer ape pasal kau..n lastly..CHA CHE..huh..walaupon kau beragame laen..tape aku rase rindu dekat ayat kau yang pelat tu teramat sangat...aku x taw nape aku rindu kau sangat...terima kaseh la kau selalu dah tolong aku..cop kan turn aku..aku tak tau nak balas ape....haha..rase nye tangan aku yang gemok neyh pon da merengek dah..dye dah penat menaip haha..kawan-kawan..aku rindu semue tu..thankz selame neyh korang banyak support aku..hope kite satu dorm lagi taon depan..n ikatan antare kite x kan renggang..kalau dah jumpe kawan baru jangan lupe dekat aku taw..miss u all..k thats all..



                                                                                                                              



haha tu dia..ahli dorm KENANGE,.tp kurang sorang...



aien...ziema...atien...



haha sweet kan??neyh azue..



neyh la Cha Che..amoy cun..hehe..



aien ngan iela..alolo..comel nye...




                                                                                                                   the end..<3

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. naseb baek ning baizura..law jack..tak ke pekak telinge aku nie..kuuii2

    ReplyDelete

comment siket lah budak comel !