Tuesday 29 November 2011

My FaULt :(

Assalammialaikum..:)


heloo...heloo..heloo...kopi and milo..whats up broo...haha..saje je nk bikin ona..dah lame tak buat masalah..maklom lah hobi pon love to make prob kan..


ape tah yang aku merepek kat atas tu..aku pon tak faham..so..hari ni hari yang paling menyedihkan...tapi pedulik ape aku..sedih ke..kecewe ke..aku tetap try to happy..ok. hari nie macam biase lah.aku tetap dengan pendirian aku bangon awal sangat sampai nak kene simbah dengan mama aku..tu pon sebap siap kan keje yang mama mintak tolong buat kan sampai pukol 5 pagi kot..penat aku menaip..then pagi-pagi dah kene mara dengan mama sbap tak prin lagi keje tu..huh..so sad..sob sob...mama cakap aku tak boleh harap..ok tak pe aku akui aku memang macam tu..tapi keje tu dah siap dah cume aku tak sempat nk prin je..hm...sabojelah...


lot of love~eza

#mama adik mintak maaf...

No comments:

Post a Comment

comment siket lah budak comel !