Wednesday 23 November 2011

selamat malam cinta

assalammualaikum...:)


hai lover..aku tak tahu kenape aku tergerak hati nak update blog malam malam bute neyh..ops...dah pagi lupenye,,sebenonye aku tak boleh tido n aku rase sebabnye aku dah melantak tido siang tadi..omg anak dare ape ni..tapi boleh diterime lagi lah kan..tu pon naseb baek aku kemas rumah tadi.kalau tak mesti dah kene bebel dengan my lovely mum..selalu jugak kene bebel dengan mama aku nie..nak pekak pulak telinge aku..kadang-kadang aku dengo..but sometimes aku pekak kan telinge , bute kan mate , tebal kan muke..dari situ terserlah lah kejahatan aku ni ek..arghh..never mind lah kan..huh..so..sebeno nye aku dah x puas hati dah dengan lover aku neyh..asyik-asyik tido awal..ape pun x boleh la..sebelom tido wah bukan maen ayat manis macam madu..nak teman kan aku sampai aku tido..tapi..mak ai..kau yang ngorok dulu..lu dah lebih la bai..lu bikin gua panas je..tapi tu x kesah sangat lah kan..aku pon tak marah..geram je..aku paham..ku penat ..tapi ape kate kalau kau dah agak mengantok tu..x payah la terus nak sorong bantal busuk kau tu..text la aku dulu..cakap..kau dah ngantok..tak lah aku macam orang b**** tunggu kau reply text aku..sampai pagi..mak ai..lemak r..hm..dah la malas cite..nasib baek lah aku ni sayang kau..kalau tak dah lame aku smack down kau taw tak..lover lover..haii....ok lah thats all......



  ( lot of love. <3..eza )

1 comment:

  1. haha aku tak tau dah nak buat macam mane dengan budak nie..aku sayang kau gila la bro..sumpah...aku tak tipu..<3

    ReplyDelete

comment siket lah budak comel !