Tuesday 6 December 2011

i'm sorry

Assalammualaikum..:)


welcome back..ecceh!!..macam dah lame je kan aku tinggalkan blog nie..haha..hari ni ade banyak cerita..suka atau pun D U K A yang berlaku antara aku dengan...........~ntah..tak taw sape..haha..just forget about it..





taw kan ape budak kecik comel tu tengah alami..so..same lah jugak dengan aku...hm...malam nie aku rase macam nak mampos jewk kan...macam nak bunoh diri aku yang b***h nie....aku  M A L U sangat..teramat amat lah sangat yang teramat sangat sangat n amat amat lah sangat yang teramat sangat sangat amatnye  
M A L U...

aku tak tau macam mane lah kalau aku nk jumpe kau nanti..kalau terserempak la kan.. aku rase kompem 100% aku dah macam ape kan..mesti aku lari lintang pukang ..macam lipas kudong pon ade agak nye..seriously..aku tak penah alami bende alah tu..so aku tekejot gile vavi nak mampos..yang aku nie pon bengong sangat kan..aku rase semue nye salah aku..memang salah aku pon..mesti aku tak dapat nak maaf kan diri aku sendiri..aku B E N C I diri aku yang mengong nie..stupid gurlz!!








aku taw korang jelez ngan gambo-gambo nie..haha..jangan sebok lah..dok diam-diam sudah!


function gambo nie..hm..mesti korang dah taw kan..tak kan aku happy pulak..memang tak de otak la kepade siape yang cakap macam gitu..aku tak taw..knape aku sedih sangat..aku rase hari ni aku dah cukop malu..so tu lah yang aku rase membuatkan aku terlampau memey..nanges tak tentu pasal.. 
S E B E S A L A H..memang tu je la yang aku pikir dari start kejadian tu berlaku sampai sekarang.agak nye selagi ingatan aku tak hilang make aku akan teringat-ingat lah peristiwa tu..polis!! tangkap aku..aku bersalah..aku bersalah..aku bersalah..






kalau boleh aku nak letak je pic macam nie banyak-banyak..tapi apa kan daya..


aku mintak maaf aku mintak maaf aku mintak maaf aku mintak maaf aku mintak maaf aku mintak maaf aku mintak maaf aku mintak maaf aku mintak maaf aku mintak maaf aku mintak maafaku mintak maaf aku mintak maaf aku mintak maaf aku mintak maaf aku mintak maaf aku mintak maaf     

tu je lah yang mampu keluar dari mulut aku nie..aku harap kau maaf kan aku...


stupid gurlz! ~ eza ~



No comments:

Post a Comment

comment siket lah budak comel !