Sunday 18 December 2011

~~kebosanan~~

Assalammualaikum and hai hoi hui ...:)
in the name of ALLAH the Most Gracious and Merciful..





kebosanan yang melanda! ayat tuh memang selalu orang cakap kan.aku pon dah bejuta-juta kali cakap.kadang-kadang menyampah jugak nak cakap.tapi apakan daya.itu jek lah yang aku boleh suarekan.naseb baik tak pergi buat aduan rakyat.*merepek!

as usualy aku mesti dan wajib menghadap lappy nie tiap-tiap hari. facebook , ym , blogger , tu jek lah kerje aku. mama aku yang tekontang-kanting dekat dapor tu hari-hari masak aku tak pedulik pon. aku dudok rumah beso kan badan goyang kaki like big boss.huh! mane la tak kene pelangkong dengan mama aku. anak dare ape la nie kan..ishh ishh ishh!!!

hari nie mama aku takde dekat rumah.. aku macam mane? perut aku macam mane? tu lah ngengade sangat tak nak ikot mama aku pegi balik kampong tu. perot aku nie dah penat karoke lagi tadi. lagu mee sedap pon layan jek. punye lah mak aku marah sampai kunci moto pon die bawak lari. kalau ade moto boleh la aku ngecek-ngecek jajan dekat kedai. ni harap kan basikal. hampeh~

hari nie aku lah master chef aku lah gadis cuci, terpakse dah, akak aku? tebongkang jek lah tau nye, bile aku kejot peh dye buat muke macam nak mintak kaki jek..sabo jek lah..saje le tue nak balas dendam dekat aku..menyampah!

handfone aku? sunyi nak mampos.sape lah aku kan nak bussy macam wife PM.melampau! gule pon tak call aku mcj pon tak.. ridu gule.? itu sudah semestinye.gule aku tuh tido jek keje dye..besau kan pete. skunk aku waiting mama aku balik. mintak-mintak dye bawak banyak ole-ole. boleh la lepas nie aku melantak..

till then....kbai..

No comments:

Post a Comment

comment siket lah budak comel !