Sunday 4 December 2011

a little thing about me

Assalammualaikum...:)


jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous~jealous

~J E A L O U S~


aku taw..korang pon ade perasaan tu..lagi-lagi pompuan yang dok bercinte kan..kalau boy text orang laen msty teros jeles..haha..aku mengaku lah..n aku akui..aku ni ade sifat macam tu..aku kuat jelez..n time aku jelez mesti nk marah n not in mood..bagi yang dah lame kenal aku..die orang taw lah perangai aku macam mane..then kalau aku tengah mengalami bende nie..dye orang akan ambil tindakkan tok sabar kan aku..haha kalau aku nie emo gile vavi dye orang tak kan ganggu aku..takot nanti kene tengking giler nak mampos dengan aku..bagi siape yang belom kenal aku..mesti korang akan rase janggal..sebap tak penah nampak orang yang jelez emo macam aku..haha..muke aku time tuh..huh!!jangan cakap lah kan...burok nak mampos..haha..so jangan carik pasal nak take picture time aku nga JELES ok..just remind..haha




hah!! nampak tak yang aku sekarang nie tengah jeles..hm..bagi sesiape yang terase time bace blog aku nie..haha mintak maap la yek..aku dah tak tahan..haha..hm..


#aku tau aku nie sape..aku tak patut pon nak jelez..lpaz nie kalau ko text ngan dye jangan bagi taw aku..nanti aku ...........ha..aku pon x de hak nk halang kau text nagn orang laen..aku mintak maaf..aku jnji lepas nie aku tak kan jelez lagi..aku janji..


lot of love ~eza~

No comments:

Post a Comment

comment siket lah budak comel !