Saturday 24 December 2011

in mood! seriously!

Assalammualaikum...:)
in the name of ALLAH The Most Gracious And Merciful..


malam nie aku berada dalam mood yang amat teramat amat lah GOOD okey..so jangan nak pecah kan mood aku..so..as usualy..kalau aku dah ade mood nie kan mulot aku tak reti nak dudok diam dan serte merta akan mengade-2 mintak smthing yang tak pernah aku buat sebelom nie dekat sape sape jek lah yang mengalami sintuasi aku..seriously aku tak kan rase malu pon malah muke aku macam mintak kaki weh..tak caye? lantak lah..ade aku kesah..bhahahahahaha...


skunk nie aku masih dudok dekat atas katil nie sorang-sorang tersengeh-2 macam bangla yang tepi jalan tu time aku swwet like "peeewwweeettt" hah! kompem dye sengeh mcam aku skunk neyh! texting with my little pakcik..sorry aku tak terer sangat cakap mat saleh nie..lenjan jek lah...kalau tak faham pon buat-2 paham jek..law nak tanye aku..huh! penampo jek aku boleh bagi..


eh..dah ketelanjuran nie kan..ape kate aku nak shere siket ape yang terjadi baru-baru nie..macam berite pulak dah...sorry cite-2 aku bukan nak jadik pembace berite..tapi..juru kamre dye..#iklan je tu! ,,..semalam pagi kan..fuhhlamak..sedih melanda aku beb! mama aku tu bawak kete exsiden pulak..thank GOD lah kan mama aku tak de pape..just kete yang terok..mak aku terbang uw..like SUPERMAK! aku tekejot gila vavi kot,.pagi-2 bute dah bersedih berduke..exsiden nye kat umah jiran aku jek kod! punye lah aku tersedo jiran aku panggil aku teros keluo rumah macam ngigau pon ade..memang aku dah tak pk ape2 kan..dengan muke mintak penampo aku tu..*muke bangon tido dengan seluo aku yang pendek teramat ..atotoii!! tak pk malu dah..pk mama aku jek..then smue nye bejalan dengan baik..tapi sedih dok..kete uw..terok abes! hm.....


aku pon dah tak de ape2 lagi yang nak di pertontonkan..so..till then.kbai.

No comments:

Post a Comment

comment siket lah budak comel !