Monday 12 December 2011

zaman kegemilangan aku :)

Assalammualaikum...:)


okeng!! aku rase dah tak de ape-ape lagi dah nak bagi tau sume.. tetibe aku teringat dekat aku yang dulu..yang mane aku nie seorang yang pandai lah jugak , terkenal di seluruh negeri taw ~huh BANGE ..haha..macam ape kan..hm..tujuan utama----> sebenonye aku dah rindu dekat zaman sekolah rendah..haha..mase budak-budak tu..huhu i like!! kalau tak suke dah tak payah nak ngade-ngade bace ok..


nak cite siket lah kan..pengalaman aku time budak-budak dulu..bukan nye nak tunjok-tunjok tapi just nk share pengalaman manis and pahit jek..jangan PK laen ea..aku tumbok kang!..


start aku 4 taon aku dah ikot mak aku pegi tadika taw! haha korang ade?? kalau ade dah..dok diam-diam..hm..maklomlah kan..mama aku tu cikgu tadika..sampai lah aku 5 tahun ..jadik anak cikgu..huhu best uw..then aku masok pra sekolah..haha mase tuh..aku rase aku paling comel..haha PERASAN...aku selalu ikat tocang due bile nak pegi sekolah..hm...miss that moment when mama sebok ikatkan rambot aku tiap-tiap pagi..haha..


start darjah satu! huh...aku masok sekolah uw..macam ruse masok kampong pon ade..naseb baek lah mase tuh akak aku..darjah 4..haha ade lah backup siket kan..haha..aku ade pengalaman pahit uw mase darjah 1..haha aku ter........hm x nak lah cite..wat malu jek kan..biase lah time budak-budak..haha..mase tuh aku famous la gak kan..haha..aku nie kire aktif la jugak dekat sekolah tu..aku penah masok pertandingan syair uw..haha..tapi tak dapat no pon..x pe lah..asalkan mencube..


hm..masok darjah 2 uw..aku dah pandai sesuai kan diri dekat sekolah tu..haha...keh keh..aku dah jadik pengawas uw..bange giler..haha..gile kuase siket..time tuh otak mengong-mengong lagi..keje nye nak marah orang jek.tapi diri sendiri buat masalah..then aku join club..haha..bkan club malam ea..club hoki taw! jangan memaen..haha..sbap ape aku masok uw..haha cikgu yang ajak..maklomlah..dulu aku kuruz..hex hex..lari pon slalu no 1 uw..terer taw! haha..aku dapat lah kan wakil sekolah..kire aku yang paling kecik r kt team tu..haha..suke suke!


then darjah tige pulak..hm..aku still pengawas..then bap hoki uw..haha aku dah dapat wakil daerah uw..haha berkat usehe aku selame tuh..training macam nak rak..haha..dapat jugak..tapi..ape kan daya..aku nanges time pemilihan nk p ke mssm uw..aku tak dapat..huh! maybe next time je lah..haha..rasenye cikgu-cikgu time tuh dah mule kenal aku..haha..aku still ngan syair aku tu..kali nie johan pulak eh..wow! huh..hebad! haha.walaupon suare aku tak bape nak sedap..never mind lah kan..mase nie bap2 sukan aku no 1 wok..keh keh,,.x bley bla,,.


darjah 4..dah besau dah aku lupenye ek?? haha..cam biase lah kan..tapi untok taon nie pelajaran aku agak merosot..dah tak top 3 lagi dalam kelas..top 10 pulak..haha.tu lah..cinte monyet je taw nye..hm..so..aku dah dapat capai kejayaan yang aku selame nie impikan..aku dah dapat wakil mssm uw..haha bange yang teramat.aku makin aktif kat sekolah tu.haha gud! time nie aku da mule gemoxxx n tak kuat lagi nak lari..hahaha...so aku masok acare balingan jek lah..merejam lembing!! my favourite taw..keh keh..


darjah 5?? huhu!! aku lah bruutelllzzz kat sekolah tu...macam ape kan..giler kuase nk mampos..mampos pon tak macam aku..haha..gengster uw..blasah orang HOBI aku..haha....mase tuh pangkat aku tak lah bape nak tinggi sangat kan..just penolong pngawas jek..keh keh..tapi belagak cam GURU BESA jewp..haha...mampos tak layan..,,haha depan ckgu..huh! punye lah baik kan pijak semot pon tak mati..haha..then as usually..aku p mssm..huhu..best wok..jalan keliling malaysia aku..haha..


form 6..ops!! darjah enam..huh! macam taik pon ade aku rase..tapi aku ok siket lah kan..da beso siket..da taw nk pekse..study lebih tu....uppm..huh! mengecewekan aku...3A jek..mampos..haha..hm..aku keje keras tu..banting tulang nk dpt 5A..tapi kesudahannye..4A jek..tapi takpe lah..maybe usehe aku belom cukop lagi..haha..yang best nye taon nie...aku lah sinior kat sekolah tu...semue tabik springg kat aku lah kan...maklomlah budak bajet popular..memang cam gini..aku giler kuase uw...ketue pengawas la katekan..haha..hakkktuihh la kau..hm..yang sedih nye..taon tu last aku dekat sekolah tu..hm..mssm pon last under 12 haha..tp tak pe ..aku capten hoki pasukan johor taukk!! tepok tangan tok aku..haha maceh..hm.. sejarah yang tak dapat dilupekan--->..LAPAN---> semue orang tanye..kenape kesane kemari aku suke jugak dekat no tu....ceritenye macam gini..start aku darjah 2 sampai skunk..haha..kalau aku main hoki..JC aku tak penah berubah no..every year every game..aku tetap dikenali dengan no8 tu..so..jangan curik!! tu no aku..haha,,then sejarah bemakne bagi aku--->..bile name aku dinobatkan sebagai TOKOH MURID..huk!! terharu..suke suke suke!! haha...


skunk...hm...aku lah budak paling bengong dekat high school tu..name jek tinggi..tapi aku..rendah jek..haha..alhamdulillah aku dapat kekalkan kejayaan aku mewakili JOHOR men hoki tu..... tok malaysia..tak layak lagi..haha tapi aku rindu nak dapat piale pemain terbaik lagi..haha..penjaring gol terbanyak,,haha..dulu boleh la kan..aku top3 pemain terbaik kat mlaysia nie..skunk da masok under 18..huh!! top 10000 agaknye..haha.lawak..sekarang aku bukan sape-sape lagi..aku hanye orang biase yang tak patut pon nak dibanggekan macam dulu.haha sedih kan?? insyaALLAH aku akan usehe lagi..doakan kejayaan aku yek ..


sweet memories...




rindunye..~muke macam ape kan...haha



sweet moments:)


result kluo...mate da bengkak.~ nanges..




with mama..huhu...like like!!


sweet moments 2011

_mssm_


nmpak tak aku yang alim tu?? ---> dah tobat..kakaka..


atotoi..nk berak ape?? kaka


anak dare ape tuh?? huh!!



aku kat ujong sane..tak nampak?? pendek umo..kah kah ..



amin....


aku memang suke ujong2 kan??




muke..ouh..cannot go..



haha yang pandang laen tu...pakai tudong k..



huh! ape la..kakaka


nie muke penat semacam..haha..KLUANG


kawad kaki stk..NGO...hebad!


darjah khaz...



budak kelaz..hahax,..



masih budak sekolah kan??



PMR 2012 STRAIGH A's..amin...



L A P A N 


# azam baru.------>.aku nak study gile vavi weyy!! no on9 for 1 year... texting?? kadang-kadang..hehe..nanti rindu pulak dekat GULA-GULA aku tu ..haha....hm...boyypreeng!!! no no no!! x boleh sama sekali..hangout..DIHARAMKAN..




terima kasih sudi bace blog yg panjang lebo nie..* muah siket..keh keh..

~eza~




No comments:

Post a Comment

comment siket lah budak comel !