Friday 23 December 2011

nothing to display

Assalammualaikum..and hai :)
in the name of ALLAH The Most Gracious and Most merciful..


hello geng! hang buat apo? makan? nak join boleh? *merepek! aku rase entry kali nie tak tau nak bagi tajok ape..#buntu..puihh menyanpah dengo ayat BUNTU tu..memang rutin harian aku..mengadap lappy nie sampai aku terlelap pon lappy nie tak ditutop lagi..kesiannn!

now! aku tengah dok sorang2..tak tau nak buat ape..pakcik aku suroh update blog nie..nampaknye idea pakcik nie sedikit sebanyak mengisi mase bosan aku. walaupon aku rase malas giler nak menaip..terimass lah pakcik..tak payah hadiah lah..idea kecik jek kod..kalau nak jugak..tunggu birthday la yek..tu pon taon depan la adiah nye..kuii2..

hah! cer pasal birthday pakcik aku nie..coming soon siod birthday dye..omg kannn! fyi..aku dah belikan hadiah dye tu..tapi malang nye kan..hasil soal selidik aku..dye tak suke pulak dah..memang mintak kaki r..perghh! kecewe giler..aku rase macam ape kan..ak rase menyesal sangat beli mende alah tu..tak lah mahal sangat kan..tapi..ergh!! kalau aku nie dah keje tak pe lah jugak kan..kete bajak pon aku boleh bagi..

ok lah tak tau nak taip ape lagi dah..kbai!

No comments:

Post a Comment

comment siket lah budak comel !