Sunday 4 December 2011

my H E R O .

assalamualaikum.:)


huh..so..aku taw..korang pon ade hero jugak kan..macam superman la.bat man la..super mak la...haha..everything lah..haha..so aku pon ade..aku rase aku punye hero lagi hebad..sape nak lawan dengan hero aku sila amek no di counter ok..,:)







hah..nampak tak pic kat atas tu.?? law tak maknenye pendek umo lah tu..haha..btw..tu sebenonye bukan hero aku pon..tu boyprengg aku..haha..taw korang jelez..so..dok diam-diam je ea..haha



hm..so..my H E R O  is my F A T H E R ,haha..caled  ABAH..hm...miss abah sangat...tetibe hati aku terdetik nak cerite pasal nie pulak..mungkin aku dah teramat amat lah rindu dekat abah..sape yang tak rindu kan..hm..sedo x sedo abah dah tinggalkan aku 2 tahun.. Alhamdulillah aku dah boleh terima pemergian abah..walaupun aku nampak ok je kan happy..funny..tapi hakikatnye..hati aku nie dah x serupe hati dah..kadang-kadang kalau aku nampak orang jalan-jalan dengan bapak dieorang..aku teringat dekat abah...aku rindu semue tu..aku rindu naik moto dengan abah..rase masakan abah..aku rindu nak manje-manje dengan abah..aku ridu bile abah nak sikat kan rambot aku..kalau dalam rumah tu rasenye aku lah yang paling rapat dengan abah..orang pon panggil aku anak abah..hm...skunk aku hanye mampu berdoa untuk abah..janji aku dekat abah takkan aku lupekan..insyaAllah aku belaja rerejen...sampai menara gading..aku nk abah eppy n bangge dengan aku...ok lah..rasenye aku pon dah macam ape nie..dah macam air terjun pon ade kat muke aku nie..hm...lastly...ADEK SAYANG ABAH...





haha nie pic mama  n abah mase dulu-dulu..haha sweet kan..
hehe mase nie aku tak de lagi....akq aku yang first je yang ade..



lot of love ~eza~

No comments:

Post a Comment

comment siket lah budak comel !